Subject: Saue vald, Laagri alevik, Juuliku-Tabasalu tee
From: "Birgit Panksepp" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Apr 2026 10:05:07 +0300

Tere!

Kirjutan Teile seoses ühe üsna vana asjaga.

Nimelt on Saue vallas Laagris Juuliku-Tabasalu tee ehituse käigus
aastatest 2016-2017 jäetud üks suuremat sorti pinnasehunnik Saue valla
maale Koru tänav L26 (katastritunnusega 72601:001:1343). Palume selle
hunniku likvideerida esimesel võimalusel, et saaksime kinnistu
heakorrastada.

Kui tegemist on puhta pinnasega, võite selle ka samas asukohas lihtsalt
laiali lükata.

Pinnasehunniku asukoht ja ajalugu:

2024. a Maa-ameti ortofoto.

2017. a Maa-ameti ortofoto.

2016. a Maa-ameti ortofoto.

Palun andke teada, millal on võimalust pinnasehunnik likvideerida?

Lugupidamisega

Birgit Panksepp

keskkonnaspetsialist

GSM  <tel:+372%205344%206686> +372 5344 6686

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.sauevald.ee

 <http://www.sauevald.ee/>