Subject: RE: [Päring#1000345406] Koopiapaberi ost 2024
From: "Katre Illak" <[email-masked]>
To: "AKI info", <[email-masked]>, "Tom Annikve", "Marju Lepmets", "Mari Mitt", "info.viruv", <[email-masked]>, "Kadri Mikk", <[email-masked]>, <[email-masked]>, "virumk.info", "Tarturk info", "Tallinna Ringkonnakohus info", "Talhk info", "Tartu HK Tartuhk info", "[email-masked]", "Kairi Osolainen" <[email-masked]>, "[email-masked]", "Petra Brenner" <[email-masked]>, "Margus Lehesaar" <[email-masked]>, "Kadri Migur", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>,
Cc: "RTK OTRS Hanked" <[email-masked]>
Date: Thu, 29 Feb 2024 10:56:50 +0200

Tere
 
Riigi Tugiteenuste Keskus korraldab koopiapaberi ostmiseks ühishanke
viitenumbriga 276143 „Koopiapaberi A3, A4 ja A5 ostmine“. Hange on
planeeritud välja kuulutada eeldatavalt aprillis 2024.
Sõlmitava raamlepingu kestuseks on 24 kuud.
 
Kutsume ühishankes osalema asutusi, kelle aastane tellimuse maht on suurem
kui 50 pakki koopiapaberit. Ühtlasi juhime tähelepanu, et transport on
oluline keskkonnakulu ning palume minimeerida selle hanke mõjusid
keskkonnale ja võimalusel vältida väga väikeseid tellimusi. 
 
Palun kõikidel hankes osaleda soovivatel asutustel sisestada enda andmed,
eeldatav koopiapaberi kogus, tarneaadressid järgmisele vormile: 
 
Koopiapaberi ost 2024, andmete kogumise vorm
 
Lisaks on kirja manuses tutvumiseks ja kommentaaride/ettepanekute
esitamiseks tehniline kirjeldus ning vajadusel kasutamiseks volikirja vorm
asutustele, kellel puudub RTK-ga riigihangete tugiteenuse osutamise
kokkulepe, kuid kes soovivad koopiapaberi ühishankes siiski osaleda. Palun
saatke volikiri digiallkirjastatuna tagasi e-kirjaga aadressil:
[email-masked]
 
Kui Teie asutus soovib koopiapaberi ostmise ühishankes osaleda, täitke
palun andmete kogumise vorm hiljemalt 15.03.2024.
 
Palun edastage kiri ka oma valitsemisalas asuvatele asutustele.
Parandusettepanekute esitamine ja muu info e-posti aadressil
[email-masked].
 
Heade soovidega,
Katre Illak
Hankespetsialist

Mobiil: &#43;372 56626476
www.rtk.ee
[email-masked]

 

  ________________________________  
Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.