Subject: Tähelepanek riigiteega 11251 lõikuvate teede ristmike liikluskorralduse osas
From: "Rait Parve" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Morten Talviste" <[email-masked]>,Siim Jürima <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Oct 2024 22:25:43 +0300

Tere

Saadan informatsiooni, et Viimsi-Rohuneeme tee ja Männi tee ristmikul ning
Viimsi-Rohuneeme tee ja Vahtra tee ristmikul puuduvad eesõigusmärgid.

Palun kontrollida ja paigaldada vajalik liikluskorraldus.

Vaade Männi teelt

Vaade Vahtra teelt

Rait Parve
transpordi vanemspetsialist
ehitus- ja kommunaalosakond
Viimsi vallavalitsus
+372 602 8707

www.viimsi.ee <http://www.viimsi.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.