Subject: T11390 Tallinna-Rannamõisa-Kloogaranna tee km 3,26 ja 4,005
From: "Ksenia Skljarova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Dec 2024 11:14:23 +0200

Tere!

TREF Nord AS soovib paigaldada teeninduskohamärgid Riigiteel T11390
Tallinna-Rannamõisa-Kloogaranna tee km 3,26 ja

4,005

Manuses on  taotlus. Kas Transpordiamet lubab märkide paigalduse?

Lugupidamisega

Ksenia Skljarova

Liikluskorraldusinsener

M: 5326 8672

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

AS Signaal TM

Liimi 3, 10621 Tallinn

 <http://www.signaal.ee/> www.signaal.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.