Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 21 May 2026 14:30:47 +0300

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2611271/02521 
aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Malda küla, Kapa, Pärnu maakond, Pärnu 
linn, Malda küla, Kapa, Pärnu maakond, Pärnu linn, Malda küla, Kapa, Pärnu 
maakond, Pärnu linn, Malda küla, Kapa (Audru 330/275 kV alajaam , Audru 330 
kV alajaam (Elering AS), 330 kV juhtimishoone, 275 kV juhtimishoone) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kavandatakse ehitamist teekaitsevööndis + 
mahasõidud

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27860859>  (menetlus nr: 
540109), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 01.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (ARVID ARROVAL) poole.