Subject: Pärimuste ja mälestuste kaev Hageri alevikus
From: Sille Rõõmus <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Oct 2024 17:14:24 +0200

Tere!

Kohila Vallavalitsusele on edastatud Hageri kogukonna liikme poolt
ideekavand „Pärimuste ja mälestuse kaev“ – vt faili manuses. Kõnealune
kaev asub Hageri alevikus Sutlema kergtee L1 (31701:001:1144) ja 11240
Tõdva-Hageri tee (31701:001:2190) kinnistutel, Kernu-Kohila tee poolses
osas.

Arvestades kaevu asukoha ning võttes arvesse planeeritavat eesmärki,
edastame esitatud kavandi ka Teile seisukoha kujundamiseks. Kas ja mis
tingimustel on Transpordiamet valmis planeeritavale ideele heakskiitu
andma?

Teadmiseks:

Lisaks oleme protsessi kaasanud ka Elektrilevi OÜ.

Lugupidamisega,

Sille Rõõmus

vallaarhitekt

Kohila Vallavalitsus

tel: 55 531 769

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.