Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 24 May 2024 11:05:36 +0300

Tere!

Põltsamaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/06173 
aadressile Jõgeva maakond, Põltsamaa vald, Pajusi küla, 14169 Pajusi-Loopre 
tee// 14170 Põltsamaa-Pajusi-Luige tee// Krissi// Lembitu// Lubja// Meearu// 
Paju// Pajusi bussijaam// Pajusi mõis// Remmelga// Risti// Valitsejamaja// 
Vanarehe, Jõgeva maakond, Põltsamaa vald, Pajusi küla, 14169 Pajusi-Loopre 
tee// 14170 Põltsamaa-Pajusi-Luige tee// Alam-Paala// Krissi// Lembitu// 
Lubja// Meearu// Paju// Pajusi bussijaam// Pajusi mõis// Remmelga// Risti// 
Tasase// Valitsejamaja// Vanarehe, Jõgeva maakond, Põltsamaa vald, Pajusi 
küla, Alam-Paala (veetorustik, kanalisatsioonitorustik, Pajusi küla 
reoveepuhasti) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitamine riigiteel ja selle kaitsevööndis

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26993149>  (menetlus nr: 
432303), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Põltsamaa Vallavalitsus) või menetleja (KERSTI PAAS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister