Subject: RE: Laevade ostu-müügi tehingute andmete hõive, 2023
From: "SA Adminandmed" <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Apr 2024 13:33:59 +0300

Tere

Edastame andmete saamiseks vajaliku dokumendi. See hõlmas nii
2020- 2022 aastate andmete hõivet eelmisel, 2023 aastal, kui ka
tulevasi perioode.

Heade soovidega
Taivo Gross
Tiimijuht
Andmehõive ja töötluse osakond
Statistikaamet
 <http://www.stat.ee> www.stat.ee

GSM: +372 569 41704

From: RIK info <[email-masked]>
Sent: Tuesday, April 9, 2024 4:16 PM
To: SA Adminandmed <[email-masked]>
Subject: RE: Laevade ostu-müügi tehingute andmete hõive, 2023

Tere

Andmete väljastamiseks palume esitada ametlik esindusõigusliku isiku poolt
digitaalselt allkirjastatud taotlus aadressile [email-masked]
<mailto:[email-masked]> .

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Margit Parve

Spetsialist

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

<https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/1
15173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee> www.rik.ee

Käesolev kiri on asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teave ning mõeldud
ennekõike kirja päises nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse
tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos
kõikide lisadega.

From: SA Adminandmed <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 9, 2024 4:03 PM
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Laevade ostu-müügi tehingute andmete hõive, 2023

Tere!

Statistikaamet (SA) pöördub Teie poole palvega andmete saamiseks. Andmeid
on vaja statistikatöö Pakkumise ja
kasutamise tabelid (21408) jaoks, mis kirjeldavad tootmisprotsesse ning
kaupade ja teenuste vooge ning mille
eesmärk on koostada pakkumise ja kasutamise tabelid jooksevhindades ja
eelmise aasta hindades. Need on aluseks
ka sisemajanduse koguprodukti (SKP) arvestamisel.

Tabeli nimi: LAEVAD_OMANIK_VAHETUS_YYYY (YYYY – aasta, mille kohta andmed
edastatakse.)

(näiteks LAEVAD_OMANIK_VAHETUS_2020)

Väljavõtte tingimused: Esitatakse väljavõtte aastal (1.01-31.12) omanikku
vahetanud laevade andmed.

Tähtaeg: Andmed saadetakse igal aastal eelmise kalendriaasta kohta
hiljemalt 15. aprilliks, seega andmed 2023 aasta
kohta palume esitada 15.04.2024

Jrk

Välja kood

Formaat

Kirjeldus

Klassifikaator

RIKi saadetav välja kood

1.

REGISTRIOSANR

Text

Laeva registreerimise number

RegistriosaNR

2.

LAEVA_NIMI

Text

Laeva nimi

Laeva nimi

3.

KANDE_NR

Number

Laevaga tehtud tehingu kande number

Kande NR

4.

ALGUSKP

Date

dd.mm.yyyy

Laeva uue registrikande tegemise kuupäev

AlgusKP

5.

LOPPKP

Date

dd.mm.yyyy

Laeva registrikande lõpukuupäev

LoppKP

6.

OMANIKU_REGISTRIKOOD

Text

Laeva omaniku üksuse registrikood

Omaniku registrikood

7.

OMANIKU_NIMI

Text

Laeva omaniku nimi

Omaniku nimi

8.

OMANIKU_TYYP

Text

Laeva omaniku tüüp

Loend:

füüsiline isik, juriidiline isik,

avalik-õiguslik juriidilne isik

Omaniku tüüp

9.

OMANDIOSA_NR

Number

Laeva omandiosa number

Omandiosa NR

10.

OMANDIOSA_SUURUS

Text

Laeva omandiosa suurus

Omandiosa suurus

11.

OMANDIVORM

Text

Laeva omandivorm

Loend: ainuõigustatud, kaasõigustatud, ühisõigustatud

Omandivorm

12.

AASTA

Date

yyyy

Aasta, mille kohta laeva andmed edastatakse

Aasta

Andmed palume edastada aadressile [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  krüpteeritult Statistikaameti
asutusepõhisele sertifikaadile
(registrikood 70000332) csv-failina (komakoha eraldaja koma, veergude
eraldaja semikoolon, tuhandete eraldajat ei kasutata)
UTF-8 kodeeringus

Heade soovidega

Heade soovidega
Taivo Gross
Tiimijuht
Andmehõive ja töötluse osakond
Statistikaamet
 <http://www.stat.ee> www.stat.ee

GSM: +372 569 41704

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.