Subject: [EIS] Eelnõu kooskõlastamine: : MKM/24-0143 - "Kemikaaliseaduse ja riigilõivuseaduse muutmise seaduse eelnõu kooskõlastamiseks esitamine"
From: <[email-masked]>
To: "TTJA" <[email-masked]>
Date: Wed, 14 Feb 2024 16:35:15 +0200

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on algatatud kooskõlastamine.
Eelnõu toimik: MKM/24-0143 - Kemikaaliseaduse ja riigilõivuseaduse muutmise 
seaduse eelnõu kooskõlastamiseks esitamine

Kohustuslikud kooskõlastajad: Justiitsministeerium; Siseministeerium; 
Rahandusministeerium; Sotsiaalministeerium; Kliimaministeerium
Kooskõlastajad:
Arvamuse andjad:

Kooskõlastamise tähtaeg: 06.03.2024 23:59

Kooskõlastatavad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/218cdffc-2063-41ae-b0f9-9cc7640937e9
Link kooskõlastamise etapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/218cdffc-2063-41ae-b0f9-9cc7640937e9?activity=1

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main