Subject: RE: Kooskõlastamiseks ajutine EER ala
From: "Lauri Jaakson" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Sep 2024 10:10:34 +0300

Tagastan kooskõlastatult.

Tervitades

Lauri Jaakson

EANS

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, September 10, 2024 10:07 AM
To: Lauri Jaakson <[email-masked]>
Cc: Diana Krotova <[email-masked]>
Subject: RE: Kooskõlastamiseks ajutine EER ala

Lisasin designaatori ja korrigeerisin kõrguse 2500FT-le. Saadan uuesti
kooskõlastamiseks

Parimat

Kersti Ristimägi

Infokoordinaator

Harjutusväljade taristuportfell

Riigi Kaitseinvesteeringute Keskus

+372 511 4803

From: Lauri Jaakson <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Tuesday, September 10, 2024 9:43 AM
To: RKIK HarTP Aeroteave <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kooskõlastamiseks ajutine EER ala

Designaator on EER2407B.

Ala kasutus on AMC poolt ok.

Tervitades

Lauri Jaakson

EANS

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, September 10, 2024 9:39 AM
To: Lauri Jaakson <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kooskõlastamiseks ajutine EER ala

Tere

Jah, sobib.

Parimat

Kersti Ristimägi

Infokoordinaator

Harjutusväljade taristuportfell

Riigi Kaitseinvesteeringute Keskus

+372 511 4803

From: Lauri Jaakson <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Tuesday, September 10, 2024 9:36 AM
To: RKIK HarTP Aeroteave <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kooskõlastamiseks ajutine EER ala

Tere

Selles asukohas on EETN TMA alapiiriks 2500 jalga. Sellest ülespoole on
vajalik ala sisestamine lennujuhtimissüsteemi AIRAC-päeva restardiga,
mistõttu küsitud ülapiiriga (3600FT) kooskõlastada ei saa.

Kui sobib ülapiiriga 2500 jalga, siis andke teada ja väljastan täna
designaatori.

Tervitades

Lauri Jaakson

EANS

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, September 9, 2024 2:35 PM
To: AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kooskõlastamiseks ajutine EER ala

Tere taas

Uurin, kas seda notam taotlust on veel aega kooskõlastada ning sellele
designaator määrata.

Ette tänades

Kersti Ristimägi

Infokoordinaator

Harjutusväljade taristuportfell

Riigi Kaitseinvesteeringute Keskus

+372 511 4803

From: RKIK HarTP Aeroteave
Sent: Wednesday, September 4, 2024 1:31 PM
To: AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kooskõlastamiseks ajutine EER ala

Tere

Oleks vajadus muuta PPA õppuse käigus UAV kasutamise aega ja ala
(Rabasaare linnavõitluslinnak).

EER2374DRONE ala 16. september käiku ei lähe.

Sooviks kooskõlastada uue ajutise EER ala

20-21SEPT: 5km raadiusega ring, keskpunkt 591655N 0254826E, kõrgus –
SFC-3600FT AMSL.

Alal puudub designaator.

Manuses taotlus ja ala kaardil.

Tervitades

Kersti Ristimägi

Harjutusväljade taristuportfell

Riigi Kaitseinvesteeringute Keskus

tel +372 511 4803

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.