Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Jul 2026 16:15:42 +0300

Lääne-Harju Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust 
nr 2611002/05697 aadressile Harju maakond, Lääne-Harju vald, Paldiski linn, 
8 Tallinn-Paldiski tee lõik 1 // Kasesaare tee 5 // Leetse tee // Loo // 
Paldiski raudteejaam R1 // Paldiski raudteejaam R2 // Paldiski raudteejaam 
R4 // Peetri tn 7 // Rägastiku // Tallinna mnt 18 // 23 // 27 // Tammeotsa 
// Uustalu // Vahtra // Vanatalu, Harju maakond, Lääne-Harju vald, Paldiski 
linn, 8 Tallinn-Paldiski tee lõik 1 // Kasesaare tee 5 // Leetse tee // Loo 
// Paldiski raudteejaam R1 // Paldiski raudteejaam R2 // Paldiski 
raudteejaam R4 // Peetri tn 7 // Rägastiku // Tallinna mnt 18 // 23 // 27 // 
Tammeotsa // Uustalu // Vahtra // Vanatalu (C-Kategooria maagaasitorustik, 
2x110kV kõrgepinge maakaabel) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: AS Eesti Raudtee nõue tema 16.04.2026 kirjas nr 
13-8/1078-2. Ilma Teid kaasamata keeldub AS Eesti Raudtee väljastama 
tehnilisi tingimusi.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27929834>  (menetlus nr: 
557781), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Harju Vallavalitsus) või menetleja (ERKI RUBEN) poole.