Subject: Teid on kaasatud menetlusse arvamuse avaldamiseks
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 26 May 2026 11:31:58 +0300

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlus nr 
2611002/04621 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Väljataguse küla, 
Tisleri (Elamu) ja soovib teid kaasata menetlusse.

Kaasamise kutse põhjus: Rapla vald kaalub projekteerimistingimuste andmist 
üksikelamu, abihoonete ja neid teenindavate rajatiste kavandamiseks 
Väljataguse külas Tisleri maaüksusele. Ettevaatuspõhimõttel on kaasatud 
maaüksusest kuni 600 m kaugusele jäävad maaomanikud, kelle andmed on leitud 
ehitisregistri masskaasamisrakendusega. Kaasamiskutse on saadetud heas usus, 
et soovite projekteerimistingimuste menetluses kaasa rääkida. Vabandan 
asjatu tülitamise pärast kui Teil otsene puutumus kavandatavaga puudub.

Palun avage menetlus e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27865824> . E-ehituse 
keskkonda saab sisse logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust ootame kuni 05.06.2026 (k.a). Pärast selle tähtaja möödumist loeme, 
et teil ei ole menetluse osas vastuväiteid.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.