Subject: FW: AS Peetri Põld ja Piim avaldus
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Mon, 26 May 2025 14:34:05 +0300

From: Priit Süüden <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, May 26, 2025 2:24 PM
To: Hardi Kalm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: AS Peetri Põld ja Piim avaldus

  _____

Tere ,

Seoses suu- ja sõrataudi ohu ennetamisega soovime ehitada ühe uue teejupi
pikkusega ca 355 meetrit farmikompleksi juurde, et suunata lägaveo tehnika
farmi territooriumilt kõrvale. Teed hakkavad põhiliselt kasutama
lägaveoautod Kevadel ja sügisel. Planeeritav teealune maa on AS Peetri
Põld ja Piim omandis. Kuna planeeritav teejupp ristub Peetri - Roosna -
Alliku teega, siis kas selline teeehitus on aktsepteeritav Teie poolt?

NB! Joonistasin plaanile punasega uue tee võimaliku asukoha.

Lugupidamisega

Priit Süüden

AS Peetri Põld ja Piim

Juhatuse liige

5062048