Subject: [SUSPECTED SPAM] SKEPAST&PUHKIM OÜ, Transpordimaa spordikasutus konsultatsioon ‌﻿‌﻿‍‍﻿‍‌﻿​‌
From: <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Wed, 13 May 2026 08:05:56 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud arhitektuuribüroo

Pöördun teie poole sooviga saada konsultatsiooni seoses transpordimaa 
sihtotstarbega kinnistutel asuvate kasutuseta hoonete ja välialade võimaliku 
kasutuselevõtuga sporditegevuseks.

Kuna maa sihtotstarbe muutmine on äärmiselt aeganõudev ja kulukas protsess 
ning mitmel juhul taristu arendusplaanide tõttu ka võimatu, soovime 
täpsustada, millised on alternatiivsed seaduslikud võimalused selliste 
ruumide ja õues välialade kasutamiseks sporditegevuse eesmärgil, säilitades 
seejuures transpordimaa sihtotstarbe(ehitame padelivaljakud)

Soovime rajada padeliväljakud nii siseruumidesse kui ka välialadeleг 
seejuures linna pikaajalisi transpordi arengukavasid.

Soovime esmalt saada selgust, kas selliste pindade ajutine kasutuselevõtt 
sporditegevuseks on kehtiva regulatsiooni alusel üldse võimalik või eeldab 
see detailplaneeringu muutmist, sihtotstarbe muutmist või muid mahukaid 
menetlusi.

Objektid:

OÜ Bolton Realestate
78401:101:5133
78408:809:0034

Hepsor Tooma OÜ
78401:101:3549

Seaside Development OÜ
78401:101:1922

Lugupidamisega

Jelena Kormilina
Konstrument OÜ