Subject: FW: Palun minu nimele Deltas ja JIRAs
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jun 2026 13:21:34 +0300

From: Karri Tiigisoon <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 17, 2026 7:28 PM
To: Tuuli Tsahkna <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Tõstamaa mnt 1a DP

Tere, Tuuli

Aitäh kooskõlastamast ja vaeva nägemast. Saadan korrigeeritud
materjalidega digikonteineri.

Kõike paremat

Karri

  _____

Saatja: Tuuli Tsahkna <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: kolmapäev, 17. juuni 2026 18:34
Adressaat: Karri Tiigisoon <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: FW: Tõstamaa mnt 1a DP

Tere,

Lahendus sobib, võib vormistada planeeirngu kooskõlastamiseks (st saata
meile kõik planeeringu materjalid digiallkirjastatud konteineris).

Ehk lisada joonistele vaid see pos 17 juurdepääsutee puuduv lõik
(tingmärgi kiht oli ilmselt välja lülitatud).

Lugupidamisega

Tuuli Tsahkna

peaspetsialist

planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

Tel: +372 5807 3001

 <http://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

Valge 4 / 11413 Tallinn

From: Karri Tiigisoon <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 10, 2026 3:52 PM
To: Tuuli Tsahkna <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Tõstamaa mnt 1a DP

Tere, Tuuli

Saadan täiendatud Tõstamaa mnt 1a detailplaneeringu joonise ja
seletuskirja (seletuskirjas muudatused sinisega).

Hetkel jätsin kogu materjali ühele joonisele, aga vajadusel saan ka nt
liikluse osa eraldi panna. Vaataks esmalt üle, kas kõik on ok.

Võimalusel vaataks siis koos üle. Helistan üle.

Kõike paremat

Karri

  _____

Saatja: Tuuli Tsahkna <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: kolmapäev, 3. juuni 2026 13:06
Adressaat: Karri Tiigisoon <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Tõstamaa mnt 1a DP

Tere,

Kommentaarid manuses olevas failis sinises kirjas.

Lugupidamisega

Tuuli Tsahkna

peaspetsialist

planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

Tel: +372 5807 3001

 <http://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

Valge 4 / 11413 Tallinn

From: Karri Tiigisoon <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 30, 2026 2:36 PM
To: Tuuli Tsahkna <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Tõstamaa mnt 1a DP

Tere, Tuuli

Saadan tagasiside seoses Transpordiameti 16.03.2026 kirja nr
7.2-2/26/3363-7 märkustega. Panin juurde ka muudetud planeeringujoonise ja
seletuskirja (vt lisa). Kirjutasin oma seisukohad teie kirja punase ja
rohelisega (vt lisa). Ehk saate üle vaadata ja ilmselt tuleb mõned teemad
veel läbi arutada.

Sobivusel võiks teha telefonikõne või veebikoosoleku, et jõuaks
võimalikult operatiivselt kõik teemad selgeks rääkida, et siis saaks
linnavalitsus teile uuesti kooskõlastamiseks saata.

Kõike paremat

OÜ Linnak
Karri Tiigisoon
+372 52 75 815
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]