Subject: [DKIM katki]vastuskiri õiguskantslerile
From: <[email-masked]>
To: Õiguskantsleri Kantselei - OKK <[email-masked]>
Date: Fri, 31 Jul 2026 15:42:51 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on 
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post 
ja kalender.

Tere!

Teile on saadetud Sillamäe Linnavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument vastuskiri õiguskantslerile, mis on registreeritud 
03.07.2026, numbriga 1-8/728-3.

Dokument avaneb DigiDoc Client programmi abil, mille saab arvutisse tasuta 
alla laadida kodulehelt https://installer.id.ee/

Kontaktinfo
Sillamäe Linnavalitsus
Kesk 27, Sillamäe
Tel: +372 39 25 700
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>