Subject: FW: Kooskõlastamine töö nr 4924VK Lohkva küla, Ratasvälja-Veere-Kabina-Kraavi ÜVK
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Apr 2025 16:13:38 +0300

Tere

Palun registreerida mulle menetlemiseks.

Delta viit: 7.1-2/25/1183-3

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Jelena Tapner <[email-masked]>
Sent: Tuesday, April 15, 2025 3:53 PM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Subject: Vs: Kooskõlastamine töö nr 4924VK Lohkva küla,
Ratasvälja-Veere-Kabina-Kraavi ÜVK

Tere

Saadanteile kooskõlastamiseks korrigeeritud ja täiendatud projekti töö nr
49-24-VK Ratasvälja tee, Veere tee, Kabina tee ja Kraavi tee kinnistute
ühendamine ühisveevärgi ja -kanalisatsiooniga.

Lisan ka kommentaarid märkustele.

*	Asendiplaani tingmärkide loendis palun tuua välja ka Altren
Projekt OÜ tööga nr 24048 projekteeritud rajatised. Eristada käesoleva
projektiga kavandatud veetorustiku värvust varem projekteeritud
torustikust (hetkel on mõlemad tumesinised ja tähisega V1). Võimalusel
kuvada varem projekteeritud lahendus tuhmima tooniga, et oleks selgelt
eristatav. Eristasin varemprojekteeritud veevõrgud muu joonetüübiga
*	Kas joonisele on kantud olemasolevad kõrgusjooned või on tegemist
mõne projektiga? Juhul, kui on tegemist olemasoleva maapinna
horisontaalidega, siis selgitada, mis põhjusel on vajalik neid kajastada,
kui aga mõne projektiga, siis lisada tingmärkide loendisse vastav
selgitus. Korrigeerisime kõrgusjooned nii, et need o ainult kaeviku
piirkonnas taastamise tarbeks.
*	Lõigus K-1 – K -2 / V-1 – V-2 kavanda torustikud maksimaalselt
kinnistu piiri äärde. Nihutasin
*	Kaev K-5 kavandada maksimaalselt kinnistu piiri äärde. Nihutasin
*	Kinnistute liitumiseks torustike otsad viia 2 m kinnistu sisse.
Lisasin
*	Kui avatud kaevik jääb sõidutee või kõnnitee kattelele lähemale
kui 3 m näha ette tee poolse kaeviku seina toestamine. Eristada
asendiplaanil toestatud kaeviku seina. Lisasin toestamist Kabina 18 ja 20
kinnistute poolel
*	Kaev K-34 ja avatud kaevik kavandada väljapoole riigitee ja Veere
tee ristumiskohta (peale pöörderaadiuste lõppu). Nihutasin kaevu
*	Lõigus K-15 – K-18 ja V-5 – V-7 kavandada torustikud olemasoleva
soojatrassi kõrvale Puupilli tee L1 (43201:001:1213) kinnistule.
Taastamise konstruktsioon piki teed võiks olla ühesugune. Ei õnnestu uued
torustikud viia K-15 ja 16 vahel soojatrassi kõrvale, kuna ei mahu
olemasolevate võrkude vahele. Ristumine ol.olevate VK võrkudega on
võimalik teha olemasolevate kaevude taga (K-16 kõrval), varem ei saa, kuna
uued torud lõikuvad Puupilli tee 1 K ja SK olemasolevate harudega.

*        Eristada kergliiklustee- ja sõidutee katendite taastamist
asendiplaanil. Tehtud

*	Tingmärkide loendisse palun lisada ka V-survealanduse tingmärk.
Vastuskirjas palun selgitada, mis rajatisega on tegemist. Tegemist on
De1600 veeseadmekaevuga, milles asub rõhualandusseade.
*	Asendiplaani joonisele märkida riigiteega ristumise aadressid
(riigitee nr ja km). Lisatud
*	Edastage asendiplaani joonised palun ka .pdf formaadis. Tehtud

*        Edastage riigiteega ristumise mõõtkavalased joonised, arvestades
varisemisnurka 1:1 (toestatud kaeviku korral 1:3/4). Lisasin kaevikute
ristlõikeid joonis VK-7-01, kus nii toestusega kaevik, kui ilma

*	Asendiplaanile märkida avatud kaeviku kaugus sõidutee ja
kergliiklustee kattest. Lisatud
*	Kaevikute taastamise tüüpristlõike joonisel kajastuva piketaaži ja
lõike tähist ei tuvasta asendiplaanil. Palun korrigeerida. Lisatud
*	Edastada riigitee maaüksusel katete taastamise ristlõike joonised.
Kergliiklustee puhul aluskihid astmega 0,3 m, kulumiskiht astmega 0,5 m.
Lisatud Puupille tee kõrval kulgeva kergliiklustee taastamise lõige.
Astmeline taastamine toodud joonistel VK-7-01 ja VK-7-02

Lisasime IKÕ plaanid.

Lugupidamisega

Jelena Tapner

OÜ Tinter-Projekt

5094879

Saatja: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 31. märts 2025 15:20
Adressaat: Jelena Tapner <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Kooskõlastamine töö nr 4924VK Lohkva küla,
Ratasvälja-Veere-Kabina-Kraavi ÜVK

Tere

Edastan märkused:

*	Asendiplaani tingmärkide loendis palun tuua välja ka Altren
Projekt OÜ tööga nr 24048 projekteeritud rajatised. Eristada käesoleva
projektiga kavandatud veetorustiku värvust varem projekteeritud
torustikust (hetkel on mõlemad tumesinised ja tähisega V1). Võimalusel
kuvada varem projekteeritud lahendus tuhmima tooniga, et oleks selgelt
eristatav.
*	Kas joonisele on kantud olemasolevad kõrgusjooned või on tegemist
mõne projektiga? Juhul, kui on tegemist olemasoleva maapinna
horisontaalidega, siis selgitada, mis põhjusel on vajalik neid kajastada,
kui aga mõne projektiga, siis lisada tingmärkide loendisse vastav
selgitus.
*	Lõigus K-1 – K -2 / V-1 – V-2 kavanda torustikud maksimaalselt
kinnistu piiri äärde.
*	Kaev K-5 kavandada maksimaalselt kinnistu piiri äärde.
*	Kinnistute liitumiseks torustike otsad viia 2 m kinnistu sisse.
*	Kui avatud kaevik jääb sõidutee või kõnnitee kattelele lähemale
kui 3 m näha ette tee poolse kaeviku seina toestamine. Eristada
asendiplaanil toestatud kaeviku seina.
*	Kaev K-34 ja avatud kaevik kavandada väljapoole riigitee ja Veere
tee ristumiskohta (peale pöörderaadiuste lõppu).
*	Lõigus K-15 – K-18 ja V-5 – V-7 kavandada torustikud olemasoleva
soojatrassi kõrvale Puupilli tee L1 (43201:001:1213) kinnistule.
Taastamise konstruktsioon piki teed võiks olla ühesugune.

*        Eristada kergliiklustee- ja sõidutee katendite taastamist
asendiplaanil.

*	Tingmärkide loendisse palun lisada ka V-survealanduse tingmärk.
Vastuskirjas palun selgitada, mis rajatisega on tegemist.
*	Asendiplaani joonisele märkida riigiteega ristumise aadressid
(riigitee nr ja km).
*	Edastage asendiplaani joonised palun ka .pdf formaadis.

*        Edastage riigiteega ristumise mõõtkavalased joonised, arvestades
varisemisnurka 1:1 (toestatud kaeviku korral 1:3/4).

*	Asendiplaanile märkida avatud kaeviku kaugus sõidutee ja
kergliiklustee kattest.
*	Kaevikute taastamise tüüpristlõike joonisel kajastuva piketaaži ja
lõike tähist ei tuvasta asendiplaanil. Palun korrigeerida.
*	Edastada riigitee maaüksusel katete taastamise ristlõike joonised.
Kergliiklustee puhul aluskihid astmega 0,3 m, kulumiskiht astmega 0,5 m.

Kui torustike asukoht on Transpordiameti poolt heaks kiidetud, siis tuleb
vormistada ka isikliku kasutusõiguse plaanid, mis on vormistatud vastavalt
Transpordiameti juhendile
<https://www.transpordiamet.ee/sites/default/files/documents/2025-02/Riigi
vara%20kasutamiseks%20andmine_0.pdf> Riigivara kasutamiseks andmine ja
<https://www.transpordiamet.ee/sites/default/files/documents/2025-01/Isikl
iku%20kasutus%C3%B5iguse%20seadmise%20plaan%20%28n%C3%A4idis%29.pdf>
näidislahendusele.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Jelena Tapner < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, March 20, 2025 6:44 PM
To: Maanteeameti klienditugi < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Kooskõlastamine töö nr 4924VK Lohkva küla,
Ratasvälja-Veere-Kabina-Kraavi ÜVK

Tere

Saadan teile kooskõlastamiseks töö nr 49-24-VK Ratasvälja tee, Veere tee,
Kabina tee ja Kraavi tee kinnistute ühendamine ühisveevärgi ja
-kanalisatsiooniga.

Lugupidamisega

Jelena Tapner

OÜ Tinter-Projekt

5094879

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.