Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 4 May 2026 18:56:02 +0300

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/09141 
aadressile Pärnu maakond, Papsaare küla, Koti // Kullisiilu // Ristiku tee 
// Pärnu linn, Papsaare küla 1 // Sillaotsa // Sillaotsa juurdelõige // 
Valgeranna küla, 19112 Valgeranna tee // Doberani tee // Golfiklubi // 
Jõeääre // Lible // Männimetsa // Poldri tammi tee L3 // Valgeranna golfi 
juurdelõige // Valgeranna kõnnitee L1 // Valgeranna kämping // Valgeranna 
puhkeala, Pärnu maakond, Pärnu linn, Valgeranna küla, Valgeranna kämping, 
Pärnu maakond, Pärnu linn, Valgeranna küla, Valgeranna puhkeala, Pärnu 
maakond, Pärnu linn, Valgeranna küla, Doberani tee, Pärnu maakond, Pärnu 
linn, Papsaare küla, Kullisiilu // Sillaotsa // Valgeranna küla, 19112 
Valgeranna tee // Doberani tee // Golfiklubi // Jõeääre // Männimetsa // 
Poldri tammi tee L3 // Valgeranna golfi juurdelõige // Valgeranna kõnnitee 
L1 // Valgeranna kämping // Valgeranna puhkeala, Pärnu maakond, Pärnu linn, 
Valgeranna küla, Valgeranna puhkeala, Pärnu maakond, Pärnu linn, Valgeranna 
küla, Golfiklubi, Pärnu maakond, Pärnu linn, Papsaare küla, Koti 
(Kanalisatsioonitorustik, Tuletõrjehüdrant, Tuletõrjehüdrant, Reveepumpla, 
Veetorustik, Reoveepumpla, Reoveepumpla, Reoveepumpla) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun esitada korduv seisukoht seoses torustike 
paiknemise korrigeerimisega Sillaotsa kinnistul (katastritunnus: 
15904:003:0467).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27836281>  (menetlus nr: 
442190), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 14.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (MAI ARJAKAS) poole.