Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Jul 2026 15:09:01 +0300

Rae Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2611371/04714 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Aaviku küla, Kesk tee 30, Harju maakond, 
Rae vald, Aaviku küla, Kesk tee 30, Harju maakond, Rae vald, Aaviku küla, 
Kesk tee 30, Harju maakond, Rae vald, Aaviku küla, Kesk tee L3 // Kesk tee 
30, Harju maakond, Rae vald, Aaviku küla, Kesk tee 30, Harju maakond, Rae 
vald, Aaviku küla, Kesk tee 30 (Nutiladu ja Stock-office, Päikeseelektrijaam 
(Hoone katus), Gaasitrass, Juurdepääsu tee, Elektriauto laadimistaristu, 
Piirdeaed ja liugvärav) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada vastavalt Ehitusseadustiku § 
54 lg 6 p 1.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27938733>  (menetlus nr: 
549301), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (RAIN ORRO) poole.