Subject: Sidemastide asukoha valik Tallin-Pärnu maantee ääres: 13888 Kustja küla/Käbiküla
From: Liisa Jänes <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Oct 2025 15:06:09 +0300

Tere

Koostame ELA SA tellimusel sideprojekte sidemastidele Tallinn- Pärnu
maantee lähistel seoses rahvusvahelise projektiga, mille eesmärk on saada

katkematu 5G ühendus Via Baltica peale.

Projekt: 13888P Harju maakond, Saue vald, Kustja küla/Käbiküla ELASA
sidemast

Hetkel valime mastile sobivat kohta ja peame läbirääkimisi
kinnistuomanikega.

Palun leida manusest eskiis joonis masti neljast võimaikust asukohast.

Kui kinnistuomanik ei luba masti paigaldada võib masti asukoht muutuda 1-2
km.

Kas oleks võimalik saada projekt või eskiis joonis Tallinn- Pärnu maantee
teeprojektist, millega saaksime projekti koostamisel arvestada.

Palun leida manusest  eskiis, kus eskiisina on näidatud planeeritava masti
võimalik asukoht.

Lugupidamisega

Liisa Jänes

Projekteerija

Tel +372 5345 7609

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee