Subject: Rõngu-Valguta 15 kV elektrivõrgu rekonstrueerimine, Elva vald, Tartu maakond
From: "Tanel Heering" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Sep 2025 01:15:59 +0300

Tere!

Projekteerime Elektrilevi OÜ tellimusel Rõngu-Valguta 15 kV elektrivõrgu
rekonstrueerimist Elva vallas. Projekteeritud maakaabel ja
rekonstrueeritav õhuliin kulgevad Transpordiameti kaitsevööndis. Lisaks
ristub üks maakaabel Transpordiameti teega. Palun suunata lahendus
kooskõlastamiseks Peeter Uibole, kuna olen temaga juba seda arutanud.

Ristumise riigiteega nr 22174 km 5,03 (Asendiplaani joonis 14)

Ristumised riigiteega nr 22175 km 6,03 (Asendiplaani joonis 24)

Ristumised riigiteega nr 22175 km 0,95 (Asendiplaani joonis 31)

Ristumised riigiteega nr 47 km 18,32 (Asendiplaani joonis 33)

Nr 3 kaitsevööndis km 175,21-175,45 (Asendiplaani joonised 01 ja 02)

Nr 52 kaitsevööndis km 56,50-56,68 (Asendiplaani joonis 14)

Nr 22175 kaitsevööndis km 1,74-2,87 (Asendiplaani joonised 27-29)

Projektdokumentatsioon on kättesaadav:
<https://elefish-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/tanel_heering_elefish_ee
/EjKPJBIzeylKqYqBhqNSlboBiRg5R8bqqaxredCO3Na0ww?e=BKKWf6>  Rõngu-Valguta
TRAM

Lugupidamisega,

Tanel Heering

Projekteerija

59002913