Subject: C-346/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Jul 2025 13:00:58 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/289
Kohtuasja number: C-346/25
Vastuse kuup�ev: 18.07.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: finantsinstrumendid; finantsteenused; kohaldatava �iguse 
kindlaksm��ramine; lepinguliste v�lasuhete suhtes kohaldatav �igus
�iguslikud vormid: direktiiv 2014/65/EL; m��rus (E�) nr 593/2008

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8230

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium