Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 30 May 2025 14:36:17 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2511271/18291 aadressile Harju maakond, Tallinn, Põhja-Tallinna linnaosa, 
Erika tn 5, Harju maakond, Tallinn, Põhja-Tallinna linnaosa, Erika tn 5 // 
5a // Karjamaa tn 18 // Karjamaa tänav (spordisaal, Piirdeaed) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Galerii kooli- ja spordihoone vahele.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27398173>  (menetlus nr: 
493243), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.06.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (ELINA PARVE) poole.