Subject: Nimistu N0034 piirsuurus - Tervisekassa PK-15668
From: "Tervisekassa" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 1 Oct 2025 11:59:04 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tervisekassa otsusega nr 1.1-3.6/124 määrati perearst dr J.Kremm nimistu 
N0034 piirsuuruseks kuni 30.09.2025 1325 isikut. Tänase seisuga (01.10.25) 
kuvab MEDRE endiselt piirsuuruseks 1325, kuigi peaks kehtima seadusest 
tulenev 2000 inimese piirsuurus. Palume teha vastav muudatus.

Heade soovidega

  _____

  <https://www.tervisekassa.ee/sites/default/files/TervisekassaLogoBlacksmall.jpg> 
<https://www.tervisekassa.ee/sites/default/files/Sigantuur/spacer.jpg>

Perearstiabi

E: [email-masked]
Liivaia 36, Tallinn

 <https://www.facebook.com/tervisekassa/>   <https://www.tervisekassa.ee> 
<mailto:[email-masked]> 
<https://www.youtube.com/channel/UC65du1Kajk0qvua45iRyquw> 
<https://www.tervisekassa.ee/blogi>

E-kiri ja selle manused võivad sisaldada konfidentsiaalseid andmeid ning 
seda võivad kasutada vaid kirja saajad. Palun ärge edastage ega avaldage 
kirjas olevat teavet teistele inimestele ilma saatja loata. Juhul kui olete 
saanud e-kirja eksituse tõttu, teavitage palun kohe saatjat ning kustutage 
kiri.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.