Subject: MTÜ vara üleminek riigile
From: Vladimir Kutšmei <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Cc: "Pankrotimenetlused" <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jul 2024 10:22:45 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Olen kohtu poolt määratud Mittetulundusühingu HELPET (registrikood 80403522) 
likvideerijaks. Likvideerimise järel jääb vara, mida tuleks jaotada MTÜS § 
50 lg 1 järgi õigustatud isikute vahel. Kui vara ei saa jaotada MTÜS § 50 lg 
1–3 kohaselt, läheb see MTÜS § 50 lg 4 järgi riigile, kes peab seda kasutama 
mittetulundusühingu eesmärkidele vastavalt.

Mittetulundusühingu HELPET põhikirja kohaselt on ühingu eesmärgiks 
loomakaitse propageerimine, arendamine ja levitamine ning loomasõprade 
ühendamine.

Kuna Mittetulundusühingu HELPET vara (raha) ei ole võimalik jaotada MTÜS § 
50 lg 1–3 alusel, siis palun teatada, milline asutus on õigustatud vara 
riigi nimel vastu võtma või kuhu tuleks pöörduda vara üleandmiseks.

Kui see küsimus ei kuulu Rahandusministeeriumi pädevusse, palun suunata see 
pädevale asutusele edasi.

Lugupidamisega

Vladimir Kutšmei

Mittetulundusühingu HELPET likvideerija