Subject: Teie arvamus
From: "Monika Vapra - MKM" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 May 2026 10:06:18 +0300

Tere!

Sooviksin saada teie hinnangut teenistusest vabastamise käskkirjade kohta
ATS § 90 lõike 1 punkti 2 alusel.  Kas käskkirjades olev teave peaks olema
avalik meie dokumendihaldussüsteemis AvTS § 35 lg 1 p 12 vaates või mitte?

Siinkohal lisan kohe ka, et käskkirjad kajastavad meil minimaalset ehk
kogu põhjendav/seletav osa on meil koondamisteatistel (need meil avalikud
pole).

Lisan illustreerimaks ka näite:

nimi teenistusest vabastamine

Avaliku teenistuse seaduse § 90 lõike 1 punkti 2, § 102 lõike 1, § 101
lõike 6 ja töölepingu seaduse § 71 alusel ning vastavalt ametnikule
kuupäev edastatud teatisele teenistuskoha kaotamise kohta:

1.	Vabastada nimi ja isikukood x- ametikohalt koondamise tõttu
kuupäev.
2.	Maksta nimi:

1.	palka etteteatamistähtajast puudu jäänud ... tööpäeva eest;
2.	hüvitist ühe kuu keskmise palga ulatuses;
3.	hüvitist väljateenitud ja kasutamata põhipuhkuse päevade eest.

Käesolevat haldusakti on võimalik vaidlustada, esitades kaebuse Tallinna
Halduskohtusse halduskohtumenetluse seadustikus sätestatud korras.

Parimate soovidega

	Monika Vapra
personalikonsultant
Personaliosakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+372 625 6324  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://www.mkm.ee> www.mkm.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn