Subject: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenus via Terviseamet <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Nov 2024 14:59:19 +0200

Kodanikult saabus terviseamet.ee veebivormi kaudu vastused:

Veebivorm: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale 
tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta

Vastamise aeg: Esmaspäev, 25. november 2024 - 14:59

Vastused:

TEENUS: 	väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenusSotsiaalse 
rehabilitatsiooni teenus on:TEENUS(jätk):
Erihoolekandeteenuse liik:TEENUS(jätk2): 
väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenus==TAOTLEJA KONTAKTANDMED==
Taotleja nimi:	 AS Järvamaa HaiglaTaotleja 
juriidiline aadress/telefon/e-post:	 Tiigi 8 Paide 72712; 38 48102; 
[email-masked] 
või kontaktisiku kontaktandmed:	 Külva Mand
Teenuse osutamise koha aadress:	 Tiigi 8/2 PaidePlaneeritud 
kohtade arv:	 24TÄITA LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL (vali sobiv):
Mööbliga katmata vaba põrandapind ruumis:TÄITA 
LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL2:Vaba 
põrandapind mänguruumis:Vaba 
põrandapind magamisruumis:== TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA ==Taotluse 
esitamise kuupäev:	 25. november 2024Taotluse 
esitaja nimi:	 AS Järvamaa HaiglaLisatud failid: On manuses