Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/24-1141 - "Mootorsõidukimaksu seaduse kehtetuks tunnistamise seaduse eelnõu (538 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Thu, 14 Nov 2024 10:29:44 +0200

*** Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada. ***

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/24-1141 - Mootorsõidukimaksu seaduse kehtetuks 
tunnistamise seaduse eelnõu (538 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 14.11.2024 
resolutsioonile.

Osapooled: Rahandusministeerium

Tähtaeg: 28.11.2024 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/58d64a88-1861-4300-961f-48ae46a3ac09
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/58d64a88-1861-4300-961f-48ae46a3ac09?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main