Subject: Vs: Tähelepanu juhtimine
From: Madis Rätsep <[email-masked]>
To: "info.aki" <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Jan 2024 11:38:03 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Täname tähelepanu juhtimise eest.

AJ Tooted AS on pidevalt oma andmebaase täiustanud ning viinud kooskõlla
kehtivate seadustega. Eraisikutele me katalooge ei saada. Küll aga on
juhtunud, et mõni firma on oma juriidilise aadressi registreerinud oma
kodusele aadressile ning seoses kodu vahetamisega on jäänud firma aadress
muutmata.

Samas peame tunnistama, et seoses ERP süsteemi vahetamisega on võimalik,
et osa klientide andmed on jäänud uuendamata. Teeme seda pidevalt ning
reageerime igale infole. Anonüümsetele vihjetele on meil raske reageerida,
sest me ei saa siis kontrollida, mis aadress või nimi on vääriti
käsitletud.

Oleme kasutanud ka nn ”pimeposti” – Omniva pakutud teenust saata
kataloogid ilma aadressita ettevõtetele. Sellisel puhul ei saa me
vastutada , kes need saab.

Igal juhul oleksime tänulikud, kui saaksite edastada ka oma info saaja
kohta, et saaksime kontrollida meie andmebaasi korrektsust ning välistada
edaspidiseid väärsaadetisi.

Parimate soovidega/ Best Regards

Madis Rätsep

Juhataja/ Manager

AJ Tooted AS

Pärnu mnt. 158

11317 Tallinn

Telefon             +372 6000271

E-mail              [email-masked]

Kodulehekülg     <http://www.ajtooted.ee/> www.ajtooted.ee

                        <http://www.ajgroup.com/> www.ajgroup.com

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 12. jaanuar 2024 11:02
Adressaat: Madis Rätsep <[email-masked]>; AJ tooted info
<[email-masked]>
Teema: Tähelepanu juhtimine

Aadressilt  <mailto:[email-masked]> [email-masked] ei saadeta teile
sageli meilisõnumeid.  <https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification>
Lugege täpsemat teavet selle kohta, miks see on oluline

CAUTION: External email. Please do not click on links/attachments unless
you recognize the sender.

Tere!

Teile on saadetud Andmekaitse Inspektsiooni dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu dokument.

Pealkiri: Tähelepanu juhtimine

Registreerimise kuupäev: 12.01.2024

Registreerimise number: 2.1.-5/24/3244-3

Tundliku sisuga elektroonilised pöördumised on võimalik inspektsioonile
edastada krüpteeritult kasutades ID- kaarti ja
<https://installer.id.ee/?lang=est> ID-tarkvara. Kuidas dokumente
krüpteerida, vaata
<https://www.aki.ee/et/teenused-poordumisvormid/saada-kiri> siit.

Andmekaitse Inspektsioon

Tatari 39, 10134 Tallinn
Telefon: 627 4135
E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.aki.ee/> www.aki.ee

ERAELU KAITSE JA RIIGI LÄBIPAISTVUSE EEST

Leia meid
<https://www.facebook.com/pages/Andmekaitse-Inspektsioon/135347539863880>
Facebookist