Subject: FW: Küsimus nõukogu määruse (EL) nr 833/2014 muudatuste kohta
From: "Statistikaameti klienditugi" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 7 May 2024 08:59:01 +0300

Tere

Edastame vastamiseks statistikaametile saabunud teabenõude. Statistikaamet 
märgitud teavet ei kogu ning Statistikaametil puudub info, milline asutus 
kirjeldatud tegevuste eest vastutab.

Palume teil vastata esialgse kirja saatjale.

Lugupidamisega

Statistikaameti klienditugi

 <http://www.stat.ee/> www.stat.ee

tel: +372 625 9300

  <http://www.stat.ee/img/ES_Signature.et.png>

 <https://www.facebook.com/Statistikaamet> 
<https://www.instagram.com/eesti_statistika> 
<https://www.linkedin.com/company/statistikaamet-statistics-estonia/> 
<https://twitter.com/eestistatistika> 
<https://www.youtube.com/user/Statistikaamet>

Tegutseme roheliselt! Ära prindi seda e-kirja, kui see vajalik pole.

From: Assistant DKLex <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 2, 2024 11:54 AM
To: Statistikaamet <[email-masked]>
Subject: Küsimus nõukogu määruse (EL) nr 833/2014 muudatuste kohta

Tere päevast!

Kirjutame Teile selgituste ja abi saamiseks.
Leidsime järgmise teabe seoses muudatustega nõukogu määruses COUNCIL 
REGULATION (EU) No 833/2014 (https://eur-lex.europa.eu/eli/reg/2014/833):

Article 5r

1.

Legal persons, entities and bodies established in the Union whose 
proprietary rights are directly or indirectly owned for more than 40 % by:

(a)

a legal person, entity or body established in Russia;

(b)

a Russian national; or

(c)

a natural person residing in Russia,

shall, as of 1 May 2024, report to the competent authority of the Member 
State where they are established, within two weeks of the end of each 
quarter, any transfer of funds exceeding 100 000  EUR out of the Union that 
they made during that quarter, directly or indirectly, in one or several 
operations.

Meie küsimused on järgmised:
1. Milline Eesti pädev asutus vastutab nende nõuete täitmise eest ja selle 
üle teostab järelevalvet?
2. Kuidas ja millises korras tuleks teavet või aruandlust esitada?
3. Millised on selle teabe esitamise tähtajad?
4. Kes on volitatud ja kohustatud seda teavet esitama? Kas see on Eesti 
äriühingu omanik ise?

Tänan ette vastuse eest.

-- 

Best regards,

Svetlana Zmud

Assistant of Director

DKLex OÜ

+37256699907

https://dklexgroup.com <https://dklexgroup.com/>

https://www.dklex.ee <https://www.dklex.ee/>

Our company may rely on your freely given consent at the time you provided 
your personal data to us replying on this email then the lawfulness of such 
processing is based on that consent under EU GDPR 2016/679. You have the 
right to withdraw consent at any time.

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.

Lugupidamisega
Statistikaameti klienditugi
[email-masked]
tel 625 9300