Subject: Selgitustaotlus seoses Tööalasest Euroopa Liidu õiguse rikkumisest teavitaja kaitse seaduse (TÕRTKS) sisustamisega (08.06.26)
From: "Anni Pavlenko" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Jun 2026 12:07:24 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastame käesolevaga MAXIMA Eesti OÜ selgitustaotluse seoses Tööalasest 
Euroopa Liidu õiguse rikkumisest teavitaja kaitse seaduse (TÕRTKS) 
sisustamisega.

Tervitades/Best Regards

Anni Pavlenko

Õigusosakonna juht/ Head of Legal Department

  _____

MAXIMA EESTI OÜ

Aiandi 13/2

EE-12918 Tallinn

Eesti / Estonia

+372 5184812

 <http://www.maxima.ee/> www.maxima.ee

  _____

Selle kirja saite MAXIMA Eesti OÜ e-posti süsteemilt ja see on ette nähtud 
ainult adressaadile. Kirjas ja selle lisades olev informatsioon võib olla 
konfidentsiaalne ja selle kasutamine või avaldamine on piiratud. Kui Te 
saite selle kirja eksituse tõttu, informeerime, et selle kirja ja tema 
lisade avaldamine teistele isikutele, kopeerimine ja muul viisil levitamine 
on rangelt keelatud ja võib olla seadusevastane. Palume tagastada see kiri 
ja kõik lisad saatjale e-posti teel ning kustutada see kiri koos kõikide 
lisadega. MAXIMA Eesti OÜ ametliku tegevusega mitteseotud arvamused, 
järeldused ja muu informatsioon ei saa olla tõlgendatav kui ettevõtte poolt 
esitatav või toetatav. Privaatsusteatis. Sellele elektroonilisele kirjale 
rakenduvate MAXIMA Eesti OÜ privaatsuspõhimõtetega saate tutvuda sellel 
<http://www.maxima.ee/privaatsus> lingil.

This message has been sent by e-mail system of MAXIMA Eesti OÜ and it is 
intended for the addressee only. It may contain confidential or legally 
privileged information. If you received this e-mail in error, you are hereby 
notified that any disclosure, copying, distribution of this information is 
strictly prohibited and may be unlawful. Please return this e-mail without 
producing, distributing or retaining copies thereof. Opinions, conclusions 
and other information in this message that do not relate to the official 
business of MAXIMA Eesti OÜ shall be understood as neither given nor 
endorsed by it. Personal data notice. Information about Privacy policy of 
MAXIMA Eesti OÜ that is applied to this electronic message can be reached 
<http://www.maxima.ee/privaatsus> here.

  _____