Subject: T-407/26
From: <[email-masked]>
To: "Pille Kullamaa - MTA" <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jul 2026 13:02:46 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/402
Kohtuasja number: T-407/26
Vastuse kuup�ev: 10.08.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: k�ibemaksu tagastamine; k�ibemaksukohustuslase 
registreerimisnumbri arvele m�rkimata j�tmine; maksu tagastamisest 
keeldumine; maksukohustuslase teises liikmesriigis tasutud k�ibemaksu 
tagasisaamise �igus
�iguslikud vormid: direktiiv 2006/112/E�; EL p�hi�iguste harta artikkel 41

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8918

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium