Subject: RE: Hooldereformi jätku​konverents
From: "Reservation Viru, AS Sokotel, Original Sokos Hotel Viru" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Aug 2026 11:04:08 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Täname Teid päringu eest.

Kahjuks seoses meie suuremate konverentsiruumide sulgemisega mai 2026, ei 
ole meil võimalik pakkuda konverentsiruumi 200le külalisele.

Meil on võimalus pakkuda:

Konverentsiruum Valuuta – 100 inimest teatristiilis

Konverentsiruum Duetto – 70 inimest teatristiilis

Konverentsiruum Andante – 50 inimest teatristiilis

Konverentsiruum Forte – 20 inimest teatristiilis

Konverentsiruum Semi – 12 inimest diplomaadi stiilis

Konverentsi fuajee EXPO alaks

Merineitsi restoran kuni 350 inimest lõuna- ja õhtusöökideks

Palun andke meile teada, kas soovite meilt pakkumist meie suurima ruumiga ja 
teeme rõõmuga teile hinnapakkumise

Parimate soovidega / Best Regards,

Kristina Kuusemets

Müügikoordinaator / Sales Coordinator

Original Sokos Hotel Viru
AS Sokotel, Viru väljak 4, 10111 Tallinn, Estonia
Tel +372 680 9300

email:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.sokoshotels.ee/> www.sokoshotels.ee

 <https://www.sokoshotels.fi/en/>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, August 10, 2026 3:45 PM
To: Eesti Rahvusraamatukogu <[email-masked]>; Live Agentuur OÜ 
<[email-masked]>; Changemakers OÜ <[email-masked]>; 
Hype-Lab OÜ <[email-masked]>; Ideepuu OÜ <[email-masked]>; Meaningful 
Experience OÜ <[email-masked]>; OÜ WOW Events <[email-masked]>; Orangetime 
Event OÜ <[email-masked]>; Akkadian OÜ <[email-masked]>; Reservation 
Viru, AS Sokotel, Original Sokos Hotel Viru <[email-masked]>; Kolm 
Õuna OÜ <[email-masked]>
Subject: Hooldereformi jätku​konverents

You don't often get email from [email-masked] <mailto:[email-masked]> . 
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> Learn why this is important

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Hooldereformi jätku​konverents

Registreerimise kuupäev: 10.08.2026

Registreerimise number: 2-5.1/1981-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee/> www.sm.ee