Subject: Taotlus hooldustööde kooskõlastamiseks Paldiski raudteeülesõidul
From: "Maksim Turovski" <[email-masked]>
To: "info" <[email-masked]>
Cc: "Timofei Kilin" <[email-masked]>, "Jevgeni Sautkin" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 May 2026 11:01:17 +0300

Lugupeetud Transpordiamet,

Palume kooskõlastada planeeritavad hooldustööd Paldiski raudteeülesõidul
(Paldiski-Padise 11174) 21.05-22.05.2026 öösel (orienteeruvalt
22:00-06:00).

Tööde teostamise käigus suletakse ajutiselt üks kahest sõidurajast
autoliiklusele. Liiklus jääb osaliselt avatuks ning korraldatakse
vastavalt ajutisele liikluskorraldusele.

AS Eesti Raudtee poolt tagab Keila brigaad vajalike ajutiste
liiklusmärkide paigaldamise ning tööde teostamine toimub koostöös liikluse
reguleerijaga, et tagada ohutu ja sujuv liikluskorraldus.

Palume teie kooskõlastust nimetatud tööde läbiviimiseks.

Parimate soovidega

Maksim Turovski

Taristuteenistus

Teeameti Lääne teeosakonna teedehoolduse spetsialist

AS Eesti Raudtee

Telliskivi 57a, 15073 Tallinn, Eesti

mobiil    +37253533974

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.evr.ee/> www.evr.ee

Hoia loodust, jäta see e-kiri printimata!