Subject: Vastus eelnõule
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Apr 2026 16:58:00 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Tere! 

Teile on saadetud Patendiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu
dokument. 

Pealkiri: Vastus eelnõule „Audiovisuaalse teose ja teose helisalvestise
isiklikeks vajadusteks kasutamise kompenseerimiseks tasu maksmise kord,
salvestusseadmete ja -kandjate loetelu ja nendelt kogutava tasu määrad
ning kultuuri- ja teadusprojektide finantseerimiseks toetuse taotlemise
kord“ 

Registreerimise kuupäev: 14.04.2026 

Registreerimise number: 1-9/26-169-2 

	
Patendiamet
Tatari 39, 15041 Tallinn
telefon: 627 7900
e-post: [email-masked], [email-masked]
www.epa.ee