Subject: Ed: Taotlus
From: "Marje Muusikus" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jul 2026 10:09:31 +0300

Tere!

Palun registreerida ja suunata Marje Muusikusele.

Lugupidamisega

Marje Muusikus

osakonnajuhataja

Ida regionaalosakond

+372 5253 622

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Anneli Rants <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 28. juuli 2026 09:25
Adressaat: Marje Muusikus <[email-masked]>
Teema: FW: Taotlus

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Marje, suur tänu  eilse helistamise  eest, rääkisin direktoriga eile kohe ka 
teema üle. Nüüd siis pöördumine direktoril vormistatud, mille linnavalitsus 
palus tal varasemalt saata.

Ootaksime tõesti hea meelega ameti esindajat, kes saaks  veidi nõu anda ja 
oma pilguga üle vaadata ruumid aadressil Hariduse tn 21, Sillamäe.

Tänuga

Anneli Rants

Haridus-ja kultuuriosakonna juhataja

Sillamäe Linnavalitsus

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, July 28, 2026 8:18 AM
To: Terviseamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Anneli 
Rants <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Taotlus

Saadame teile Sillamäe Vanalinna Kooli dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokumendi, mis on registreeritud 28.07.2026 numbriga 3-2/2026/67-1.

Lugupidamisega
Sillamäe Vanalinna Kool

Kontaktinfo
Sillamäe Vanalinna Kool
Hariduse 6, Sillamäe 40232
Telefon: (+372) 5300 1533
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>