Subject: RE: Liiapeksi-Loksa tee 85
From: Irina Sõber <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Jaan Rea" <[email-masked]>
Cc: "Eleri Laidma" <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Oct 2025 12:08:19 +0300

Tere

Edastame Teile maakatastri menetluses nr 2025081515582 oleva 85 
Liiapeksi-Loksa tee katastrikande tegemiseks.

Palume tagastada allkirjastatud digikonteiner avalduse ja teatisega kirja 
saatjale, siis saan katastrikande ära registreerida.

Lugupidamisega

	Irina Sõber

peaspetsialist I katastritoimingute osakond

+372 59053201

Maa- ja Ruumiamet
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.maaruum.ee/> www.maaruum.ee

Pargi tn 15, Jõhvi

From: Eleri Laidma <[email-masked]>
Sent: Wednesday, October 15, 2025 10:51 AM
To: Irina Sõber <[email-masked]>
Subject: RE: Liiapeksi-Loksa tee 85

Tere!

Ma küsin taaskord, kaugel see menetlus nüüd on 😊? Ei taha peale käia, aga 
meil külastuskorraldus tahaks veel enne suurt talve oma töödega edasi 
liikuda.

Tänud ette,

Eleri Laidma

maakorraldustoimingute spetsialist

Kinnisvaraosakond

Riigimetsa Majandamise Keskus

+ 372 5304 7558

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.rmk.ee/> www.rmk.ee

 <https://www.rmk.ee/>  <https://www.facebook.com/riigimets/> 
<https://www.instagram.com/riigimets/> 
<https://www.linkedin.com/company/rmk/posts/?feedView=all> 
<https://www.youtube.com/@Riigimets>

From: Irina Sõber <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, September 29, 2025 4:37 PM
To: Eleri Laidma <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Liiapeksi-Loksa tee 85

Tere

Mõõdistustulemuste kontroll on tehtud, nüüd maatoiming 2025081515582 on 
maamõõtja töölaual piiriprotokolli koostamisel.

Lugupidamisega

	Irina Sõber

peaspetsialist I katastritoimingute osakond

+372 59053201

Maa- ja Ruumiamet
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.maaruum.ee/> www.maaruum.ee

Pargi tn 15, Jõhvi

From: Eleri Laidma <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, September 29, 2025 2:38 PM
To: Irina Sõber <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Liiapeksi-Loksa tee 85

Tere Irina!

Uurin natuke, kaugel on Liiapeksi-Loksa tee 85 (35203:002:0031)? See küll 
TRAMi maal toimuv jagamine, aga oleme asjast huvitatud osapool 😊.

Parimate soovidega,

Eleri Laidma

maakorraldustoimingute spetsialist

Kinnisvaraosakond

Riigimetsa Majandamise Keskus

+ 372 5304 7558

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.rmk.ee/> www.rmk.ee

 <https://www.rmk.ee/>  <https://www.facebook.com/riigimets/> 
<https://www.instagram.com/riigimets/> 
<https://www.linkedin.com/company/rmk/posts/?feedView=all> 
<https://www.youtube.com/@Riigimets>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.