Subject: Maardu Linnavalitsuse kontaktisik
From: "Kadi Orm" <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Alar Pihl" <[email-masked]>,Triin Uudeväli <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Mar 2025 10:38:18 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Käesolevga teatan Teile, et Maardu Linnavalitsuse kontaktisikuks on 
määratud, abilinnapea Aleksander Frosch, telefon 6060730, e-post: 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> . Tema 
tegeleb kriisiülesannete täitmise korraldamisega ja on peamiseks Päästeameti 
partneriks kriisialastes teemades.

Lugupidamisega

   Kadi Orm

   jurist

   +372 6030 894

    [email-masked] <mailto:[email-masked]>

   Kallasmaa tn 1, Maardu  74111

   🌐  <http://www.maardu.ee/> www.maardu.ee