Subject: C-312/24
From: <[email-masked]>
To: "International - AKI" <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jun 2026 16:11:32 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/258-4
Kohtuasja number: C-312/24
Staadium: M��rus(ed), otsus
M�rks�nad: edutamise tingimused; isikuandmete kaitse; isikuandmete 
t��tlemine; isikuandmete t��tlemine s��tegude t�kestamise, uurimise, 
avastamise ja nende eest vastutusele v�tmise eesm�rgil; m�iste 
"isikuandmed"; siseriikliku �iguse alusel kuriteona karistatava teo 
toimepanekus kahtlustamine; t��tajate isikuandmete t��tlemine; v�rdne 
kohtlemine t�� saamisel ja kutsealale p��semisel; �igus andmete 
kustutamisele ja sulgemisele
�iguslikud vormid: direktiiv 2000/78/E�; direktiiv (EL) 2016/680; EL 
p�hi�iguste harta artikkel 52

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7631

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium