Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Sep 2025 10:41:03 +0300

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2511371/20321 
aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Kivikaivo // Laane küla 2 // Laikna 
// Lennu tn 11 // 25 // Niidu tee // Nurme // Pikkari // Puraviku tn 2 // 4 
// 6 // 8 // 10 // 12 // 14 // 16 // Puraviku tänav // Roheluse // Saariku 
// Suure-Saariku // Sõõrde // Tiigi // Ülenurme - Külitse kergliiklustee L1 
// Ülenurme - Külitse kergliiklustee L2 // Ülenurme alajaam // Külitse 
alevik, 22132 Ülenurme-Külitse tee T12 // Ropka raudteejaam // Laane küla, 
22132 Ülenurme-Külitse tee lõik 2 // 22132 Ülenurme-Külitse tee T29 // 
Eeriko tee // Kaselehe tee // Soinaste küla, Laikna (Ülenurme - Külitse 
jalgratta- ja jalgtee) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vajalik kooskõlastus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27524232>  (menetlus nr: 
504452), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 12.09.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (MAANUS RINGO) poole.