Subject: FW: Seaduse eelnõu esitamine kooskõlastamiseks
From: "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>
To: "Mai Kurul - TRKK" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Jun 2026 11:47:30 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, June 1, 2026 9:45 AM
To: Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - 
KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; 
Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - 
KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; 
Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>; Eesti Infotehnoloogia ja 
Telekommunikatsiooni Liit <[email-masked]>
Subject: Seaduse eelnõu esitamine kooskõlastamiseks

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Ootame tagasisidet 22.06.2026, link EIS-i

https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/371d5225-0194-4b8c-a762-b9936ef70207

Pealkiri: Seaduse eelnõu esitamine kooskõlastamiseks

Registreerimise kuupäev: 29.05.2026

Registreerimise number: 8-1/4286-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee