Subject: evakuatsiooni luugid ja redelid
From: "Svetlana Dats" <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Mar 2025 08:47:15 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

Meie majas aadressil Liivamäe tn 4, Tallinn käesoleval ajal teostatakse 
rõdupaneelide renoveerimine.
Tööde käigus oli avastatud, et rõdudel asuvad evakuatsiooni luugid on 
läbiroostetud ning asuvad väga halvas seisukorras.Fotod on manuses.
Olukorda lahendamiseks tahaksime seda betoneerida ning metallredelid 
demonteerida.
Selleks on vaja saada teie asutuse nõusolekku.

Lugupidamisega

Svetlana Dats

KÜ Liivamäe 4

juhatus

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+3725212687