Subject: Ed: Vastuskiri
From: "Maikl Aunapuu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Triin Ahokas" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jul 2026 15:42:14 +0300

Tere

Meile edastatud dokumendi „Tee ehitusloa andmine riigitee 52
Viljandi-Rõngu tee km 46,2-47,25 asuva lõigu ja km 46,844 asuva Pikksild
silla rekonstrueerimiseks ja keskkonnamõju hindamise algatamata jätmine“
juurde kuuluvas arvamuste ja kooskõlastuste tabelis on öeldud, et Tartumaa
Ühistranspordikeskus pole tähtajaks arvamust avaldanud ega taotlenud
tähtaja pikendamist.

Tartumaa Ühistranspordikeskus vastas Teie 12.06.2026 kirjale nr
8-1/23-063/10360-1 tähtaegselt 15.06.2026 kirjaga nr 3-7/61-1 ning meie
kirja kättesaamise kinnituseks tuli Teie poolt ka automaatvastus. Kuna
Teie poolt tehtud ebaõige kanne loob eksliku mulje, justkui
ühistranspordikeskus ei oleks dokumenti sisuliselt analüüsinud, palume
teha parandus arvamuste ja kooskõlastuste tabelis.

Lugupidamisega

Maikl Aunapuu

juhataja

MTÜ Tartumaa Ühistranspordikeskus

Tel 56 876 944

[email-masked]

Saatja: Maikl Aunapuu
Saatmisaeg: Monday, June 15, 2026 15:25
Adressaat: [email-masked]
Teema: Vastuskiri

Tere

Edastame vastuskirja, mille leiate manusest.

Lugupidamisega

Maikl Aunapuu

juhataja

MTÜ Tartumaa Ühistranspordikeskus

Tel 56 876 944

[email-masked] <mailto:[email-masked]>