Subject: FW: LC4874 Mõisamäe elektriliitumine, Üksnurme küla, Saku vald, Harjumaa
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Jun 2026 11:48:47 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Kotter Sander <[email-masked]>
Sent: Monday, June 1, 2026 10:05 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: LC4874 Mõisamäe elektriliitumine, Üksnurme küla, Saku vald,
Harjumaa

Hei!

Anna andeks. See projekt jäi unarusse.

Korrektuurid sisse viidud.

Punkt 1 ja 4 lahendatud.

Punkt 2 selgitus – mastil tuge pole. Asendiplaanile lisatud märge, et
“Peale masti vahetust tagada õhuliini ripe vähemalt 7m teepinnast”.

Punkt 3 selgitus – lisasin täiendava mõõteketi ning nihutasin natuke
kaevikut. Rohkem paremaks ei saa.

Punkt 5 selgitus – kaabli kaugus liiklusmärgist on 0,6m (lisatud mõõtekett
asendiplaanile). Mu hinnangul piisavalt kaugel, et sügavus 1,2m peaks
sobima.

Päikest

Sander

From: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, April 24, 2026 2:12 PM
To: Kotter Sander <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: LC4874 Mõisamäe elektriliitumine, Üksnurme küla, Saku vald,
Harjumaa

Hei

1.                  Palun korrigeeri, ära seda Ristumine riigiteega pane,
tekitab segadust.

2.                  Oled näidanud ka masti M3 vahetuse, aga puudub
seletus, mis saab õhuliinidega, kulgeb paralleelselt kohaliku Metsavahi
teega ja ristub riigiteega, mis on olemasoleva õhuliini rippekõrgus
riigiteega ristumisel ja mis jääb peale masti vahetust?). Seletuskirjas
info puudub. Kas mastitugi jääb samaks, seda ei vahetata?

3.                  Mis on puurimiskaeviku kaugus ristumiskoha kattest?
Kas seda kaevikut ei saaks nihutada nii, et terves ulatuse oleks see
riigiteemaalt väljas?

4.                  Palun too seletuskirjas välja, et ehitustegevus toimub
ka teemaal, sh lisa min sügavus mahasõidu juures 1,5m, haljasalal min 1,2m
ning kaitsetoru 1250N.

5.                  Mis on kaabli kaugus ja sügavus liiklusmärgi juures,
kas vastab nõuete tabelile 1.

Ikka head

Elliko

From: Kotter Sander <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 13, 2026 2:21 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: LC4874 Mõisamäe elektriliitumine, Üksnurme küla, Saku vald,
Harjumaa

Tere!

Koostöös Elektrileviga olen projekteerimas elektriliitumist Mõisamäe
kinnistule – 71901:001:1202.

Projektis kulgeme riigiteemaal 11345 ning ristume mahasõiduga.

Proovisin puurimiskaevik B nihutada, et tagada 3m kuid kahjuks on seal
väga kitsad olud.

Edastan projektlahenduse kooskõlastamiseks.

Sander Kotter

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5547 836

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.