Subject: Dokumendi nr 16-2/26-08270-002 edastamine
From: "Urmo Karu" <[email-masked]>
To: JÄRVA VALLAVALITSUS <[email-masked]>
Cc: Päästeamet <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 26 May 2026 12:07:01 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Järva Vallavalitsus

Edastame teile märgukirja dokumendi nr 16-2/26-08270-002 seoses ehitise 
ohutusega aadressil Järva-Jaani alev, Lai tn 1a.

Teadmiseks: Päästeamet

Tuve Kärner

Lugupidamisega

	 Urmo Karu
ehitiste ohutuse ekspert
+372 667 2102 | [email-masked]
www.ttja.ee <http://www.ttja.ee/>  | Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.