Subject: Teid on kaasatud menetlusse arvamuse avaldamiseks
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 May 2026 10:00:03 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Viljandi
Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlus nr
2611002/03902 aadressile Viljandi maakond, Viljandi vald, Mäeltküla, Iva
tee 9 (tootmishoone) ja soovib teid kaasata menetlusse.

Kaasamise kutse põhjus: Mäeltküla, Iva tee 9 kinnistul soovitakse
olemasolevat tootmishoonet laiendada üle 33% mahust. Seetõttu kaasame
taotluse esemega seotud kinnistu omaniku ja naaberkinnistu omanikud
projekteerimistingimuste andmise menetlusse. Projekteerimistingimuste
eelnõuga sh laienduse kavandatava ulatusega on võimalik tutvuda, kui
logida sisse e-ehituse keskkonda ning avada "Tingimused".

Palun avage menetlus e-ehituse keskkonnas. E-ehituse keskkonda saab sisse
logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust ootame kuni 21.05.2026 (k.a). Pärast selle tähtaja möödumist
loeme, et teil ei ole menetluse osas vastuväiteid.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Viljandi Vallavalitsus) või menetleja (JAANA ARAKAS) poole.