Subject: C-638/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kristo-Taavi Ruus - RAM" <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 4 May 2026 11:41:15 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/527
Kohtuasja number: C-638/25
Vastuse kuup�ev: 18.05.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: eelneva teatamise kohustus; homoseksuaalse tegevuse kaitse; 
info�hiskonna teenuste eeskirjadest teatamise kord; lastele suunatud tooted; 
liikmesriigi kohtu p�devus; m��gile tingimuste seadmine; teenuste osutamine 
siseturul; teenuste osutamise vabadus
�iguslikud vormid: direktiiv 2006/123/E�; direktiiv (EL) 2015/1535; EL 
p�hi�iguste harta artikkel 1; EL p�hi�iguste harta artikkel 11; EL 
p�hi�iguste harta artikkel 21; EL p�hi�iguste harta artikkel 7; ELTL 
artikkel 56

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8468

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium