Subject: Tähtaeg kolmapäev, 22.10 "Riigikogu liikme päring KOM LGBTIQ+ strateegia"
From: "Taavi Talupuu - MKM" <[email-masked]>
To: "SiM info" <[email-masked]>, "Info - SOM" <[email-masked]>, "HM - HTM" <[email-masked]>
Cc: Triinu Nurmjõe - MKM <[email-masked]>,Viiu-Marie Fürstenberg <[email-masked]>, "Heli Paluste - SOM" <[email-masked]>, "Mare Oja - HTM" <[email-masked]>,Helen Jõks - SOM <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Oct 2025 09:56:40 +0300

Tere!

Soovin teie sisendit seoses riigikogu liikme päringuga KOM LGBTIQ+
strateegia kohta 2026-2030. Märkisin kommentaaridega kohad, kus ootan
erinevatelt ministeeriumidelt sisendit. Dokument on manuses.

Tegemist on jätkuga eelmisele KOM strateegiale 2020-2025.  Eestilt on uue
strateegia loomisel sisendit küsitud ning sellele vastamiseks kinnitas
ELAK kevadel Eesti seisukohad. Link seisukohtadele on siin: Dokument -
Riigikogu
<https://www.riigikogu.ee/tegevus/dokumendiregister/dokument/a5646851-149f
-4bce-95e2-0b31b81724b6/> .

KOM enda strateegia on võimalik leida siit:
b4952371-4308-47ad-b995-02c539b75dda_en
<https://commission.europa.eu/document/download/b4952371-4308-47ad-b995-02
c539b75dda_en?filename=JUST_template_comingsoon_standard.pdf>

Ootan tagasisidet hiljemalt kolmapäeval, 22.10.

Head

	Taavi Talupuu
võrdsete võimaluste nõunik
Võrdsuspoliitika osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+372 5306 8509  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://www.mkm.ee> www.mkm.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn