Subject: FW: 25-55-21. Sarapiku, Sarapikumetsa ja Pähklimetsa liitumine
From: "Irina Gering" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jun 2026 10:30:33 +0300

Tere.

Lahendus on muudetud.

Projekteerija kommentaar: Kas saaks puurimise stardi-, vahe- ja lõpukohad
jätta nii nagu saadetud lahenduses on? Asi on selles, et Salu kinnistu
omanik on projekti vastu ja et võimalikult vältida tööd tema kinnistu,l
üritame kaevetöödel mitte väljuda olemasolevate kaablite kaitsevööndist.

Ka antud teelõigul on mets teeäärele liiga lähedal. Lääne-Harju vald
väljastas projekteerimistingimused, milliste järgi tuleb meil võimalikult
ette näha kõrghaljastuse säilitamist. Seoses selle tingimusega, pole
võimalik kaevikuid nihutada 3m tee äärest.

Kuna me lisasime teise puurimise, saime selles lahenduses võimalikult
vähendada kaevike teemaal.

Palume Teid kinnitada muudetud lahendust.

Lugupidamisega

Irina Gering

Kliendihalduse spetsialist

mob +372 5919 7247 | e-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/>
www.pluvo.ee

From: Ruth Koppel <[email-masked]>
Sent: neljapäev, 25. juuni 2026 9:59
To: Irina Gering <[email-masked]>
Subject: FW: 25-55-21. Sarapiku, Sarapikumetsa ja Pähklimetsa liitumine

Tere!

Lõpetan menetluse kuna pole saanud vastavalt märkustele parandatud
projekti.

Projekti kooskõlastamiseks saata see uuesti [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Ruth Koppel
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5912 7652
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Ruth Koppel
Sent: Wednesday, June 10, 2026 2:46 PM
To: 'Irina Gering' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 25-55-21. Sarapiku, Sarapikumetsa ja Pähklimetsa liitumine

Tere!

Projekti koostamisel juhinduda Transpordiameti juhendist:
<https://transpordiamet.ee/sites/default/files/documents/2021-12/nouded_te
hnovorkude_teemaale_kavandamisel_0%20%281%29.pdf> Nõuded tehnovõrkude
teemaale paigaldamise kavandamisel

*	Viige lahtisel kaevel kaabel võimalikult katastripiiri lähedale
*	Kinnise kaeve stardi ja lõpukaevik kavandada vastavalt juhendile
*	Vt üle Märkused
*	Seletuskirja: Riigitee teemaal on tehnovõrkude ehitamisel
kooskõlastatud projektist kõrvalekaldumised (tehnoloogia, asukoht, sügavus
jne ) keelatud.

Parandatud projekt saata kooskõlastamiseks [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Ruth Koppel
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5912 7652
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Irina Gering <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Friday, May 29, 2026 4:36 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: 25-55-21. Sarapiku, Sarapikumetsa ja Pähklimetsa liitumine

Tere.

OÜ Pluvo Eesti tegeleb Sarapiku , Sarapikumetsa ja Pähklimetsa kinnistute
elektrivarustuse projekteerimisega Elektrilevi OÜ tellimusel.

Kuna 11171 Kulna-Vasalemma teele on projekteeritud kuni 1kV maakaabelliin,
siis palume Transpordiameti poolt kooskõlastust projektlahendusele.

Lugupidamisega

Irina Gering

Kliendihalduse spetsialist

mob +372 5919 7247 | e-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/>
www.pluvo.ee