Subject: Märgukiri seoses meetmega: tervisepiiranguga inimeste tööle saamise ja tööl püsimise toetamine sotsiaalse innovatsiooni kaudu
From: "Eesti Puuetega Inimeste Koda" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Cc: "Info - RTK" <[email-masked]>
Date: Fri, 22 May 2026 14:32:19 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Tere
 
Edastan Eesti Puuetega Inimeste Koja märgukirja seoses meetmega:
tervisepiiranguga inimeste tööle saamise ja tööl püsimise toetamine
sotsiaalse innovatsiooni kaudu.
 
 	Maarika Maasikas-Tõkke
Haridus- ja tööalase huvikaitse nõunik | Eesti Puuetega Inimeste Koda
Advisor for Educational and Employment Advocacy | Estonian Chamber of
People with Disabilities
[email-masked]
+372 5401 0439	 <https://www.epikoda.ee/>
<https://www.facebook.com/EPIKoda/>  	Liitu Eesti Puuetega Inimeste Koja
uudiskirjaga!